Sundsdal Racing

Her er et intervju med Båtsportens Gla-gutt Frode Sundsdal .

🎯 Orden i verkstedet ga resultater: – Satset på Garage 15 og fikk flere sponsorer

Når Frode Sundsdal ser tilbake på valget han tok i 2016, er det med et smil om munnen. Det var nemlig da han valgte å satse på Garage 15 – og siden har verken verkstedet eller sponsorinntektene sett seg tilbake.

– Det startet egentlig tilfeldig, ler Sundsdal, en av Norges mestvinnende båtsportutøvere og nå ambassadør for Garage 15.
– Jeg skulle innrede en servicebil og kom over Garage 15, som allerede da samarbeidet med Zyrus-gjengen og Radni. Jeg falt for det funksjonelle oppsettet og den røde innredningen. Det så rett og slett proft ut!

🛠️ Fra rot til resultater

Verkstedet ble etter hvert et naturlig samlingssted for teamet, et sted hvor både struktur, system og profesjonalitet sto i fokus.

– Jeg mener helt klart at da vi fikk orden i verkstedet, og det begynte å se mer profesjonelt ut, så kom også sponsorene på banen. Det ga oss troverdighet. Garage 15 ble en viktig del av det vi bygget rundt laget – både visuelt og praktisk.

Med rene linjer, god flyt og gjennomført utstyr, ble verkstedet et sted man kunne ta med både sponsorer og samarbeidspartnere – med stolthet.

🎉 Snart 10 års samarbeid

Samarbeidet mellom Frode Sundsdal og Garage 15 nærmer seg et imponerende 10-årsjubileum – en milepæl som ikke bør gå ubemerket hen, ifølge Sundsdal selv.

– Neste år markerer vi 10 år sammen – det må jo feires, sier han med et bredt smil.
– Det har vært utrolig gøy å følge med på hvordan Garage 15 har utviklet seg, både med produktene og hele profilen. De er fremoverlente, kreative og leverer løsninger som virkelig fungerer i praksis. Det inspirerer oss som er ute i feltet.

I anledning jubileet kommer også en liten utfordring fra Sundsdal til teamet i Garage 15:

– Jeg har faktisk lyst til å utfordre Garage 15-gjengen til å lage en Frode Sundsdal – Racingfabrikken edition. Det hadde vært enormt stort, sier han ettertenksomt.
– Tenk deg det, et spesialdesignet oppsett som speiler vår reise sammen og alt vi har oppnådd. Det ville vært en flott måte å markere ti år med fart, orden og suksess.

💬 Et tydelig budskap til andre utøvere

Frode er ikke i tvil om at andre team i motorsport – og idrett generelt – burde tenke på hvordan de fremstår.

– Når du satser på orden, struktur og profesjonalitet, så sender det et signal. Sponsorene ønsker å assosieres med vinnere – og vinnere ser ikke ut som et rotete verksted. Det handler om helhet.

Og helhet, det får du med Garage 15, ifølge Sundsdal.

– Det er vinn-vinn. For oss, og for sponsorene. Vi er veldig fornøyde.